lørdag den 2. juli 2011

Etagekjole med broderidetalje

Fik endelig min pakke fra Stof og Stil, og stoffet var lige så skønt som jeg forestillede mig! :)
Så selvvom jeg burde bruge tiden på at få orden i kaoset som er vores hjem for tiden, så MÅTTE jeg finde Sykristine frem og gå i gang. Efter et mindre set-back pga manglende ledning til pedalen - som smart nok var pakket IND I pedalen af yours truly selv og blev fundet efter at have været igennem SAMTLIGE u-udpakkede flyttekasser - fik vi så kreeret en lille kjole i går (og lidt i dag).

Det blomstrede stof er selvfølgelig det fra Stof og Stil, og det til bærestykket er fra en bluse købt hos Kirkens Korshær engang. Fik lyst til at afprøve lidt af maskinens evner udi broderi, og fulgte "mønsteret" i bærestykket med en af sømmene. Det kunne være pænere, men er ok tilfreds med det, synes det er en sød lille detalje. Håber modtageren bliver lige så glad for denne som for den forrige, som er udslidt nu. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...