fredag den 8. juli 2011

Natbord-makeover

Der har ikke været mange stunder i de sidste dage, men indimellem når Marcipangrisen har taget en lille lur, har jeg puslet lidt med det lille natbord jeg fandt på Genbrugeren. Det så sådan ud:


Det fik 1 gang mellem-grundmaling, (som ikke var specielt effektiv da der kom gullige misfarvninger ud igennem), derefter en spærregrunder af samme årsag, og til sidst en gang snedkerifinish glans 80, som det så burde have fået 2 gange af, men jeg var for utålmodig. :) Og se nu bare:

plus 2 fine nye greb. Lampen er iøvrigt et loppefund til en 50'er, er på udkig efter en sød skærm til den. Var bare helt pjattet med farven. 

Mandens sidste arbejdsdag i dag, så står den på ferie og fælles barsel indtil starten af oktober! So nice. Hjem til Færøerne om 2 uger, og vi ved ikke helt hvor længe, men længere end nogen af os har været i mange år! Dejligt. :)

Et lille billede af Marcipangrisen i Mors hjemmesyede, nu begynder de endelig at passe nogenlunde


hyggestund i sengen. Hun er bare en glad lille solstråle. Er lige begyndt at spise lidt mos, og er helt vild med det. Suk, vokser for hurtigt!

God weekend derude.

2 kommentarer:

  1. Det er blevet super fint det lille bord. Og for Sørern hvor det den lækreste marcipangris jeg længe har set:-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...