søndag den 10. juli 2011

Babygaver af genbrugstrøje + sommertop

Der er en del baby'er på vej i vennekredsen, og jeg har brugt lidt tid på at lave nogle personlige barselsgaver, plus en nu-er-det-sommerferie-top til Marcipangrisens kusine.


Det er (selvfølgelig?) en af Mandens aflagde t-shirts, som fik lidt smock i toppen og på stropperne også.

Så ville han også smide en dejlig trøje ud, lilla med hvide striber, og selvom det var lidt tykkere stof, ville jeg afprøve om det gik an til noget babytøj. Det blev til et par fine ærme-bukser, med en lille elefant, og et par savlesmækker. Brugte et gammelt håndklæde til bagside, det blev måske lidt for tykt, men tja.. går sikkert an alligevel. Har lånt en overlocker mens ejerinden er hjemme i ferie/barsel, men vi er ikke helt blevet så gode venner. Jo, har brugt den, men den er trådet med blå sytråd, og det går ikke så godt til det lyse babytøj. (jeg har ikke andre til at skifte med). Prøvede at overlocke savlesmækkerne sammen direkte. 2 af dem var måske ok, men nah, er ikke tilfreds med det, så resten blev bare med min gode ven Sykristine. (Og fandt så ud af, at hun sørme har 1-3 forskellige søm, som hedder overlock-sømme, det er ikke helt dumt).




Suk, har prøvet at tage billeder udenfor, men farverne er altså helt forkerte. Stoffet er en flot lilla og hvid, og elefanterne er neongule, men det ser man slet ikke!


den sidste lyserøde er fra en dug som jeg haft liggende forever, fra en genbrugs, har ikke kunne finde ud af hvad den skulle bruges til. Synes farverne er så søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...