fredag den 15. juli 2011

Endnu en skøn give-away... og måske en til?

Der er rigtig jule-give-stemning i Blogland, eller måske er det bare mig der lige har opdaget en masse skønne give-aways lige pludselig?

Well, jeg gør i hvert fald mit til at spread the word, og her er endnu en skøn en.

man kan vinde et skønt dynebetræk.

Jeg har aldrig vundet, og har en mistanke om hvorfor! Det er fordi jeg jo ikke selv har "bidraget", er det ikke?? :)

Så derfor - og fordi jeg har lyst og skal hjem til familien og har barsel og verdens sødeste Marcipangris og Mand - kommer der en give-away her på bloggen. 

 I morgen. Stay tuned..

2 kommentarer:

  1. Hej ven. Tak for din søde hilsen. Jeg sidder alene i den fjerneste afkrog af haven og gemmer mig! Jeg har bestilt sutten. Tak for din mail og søde tanker. Kh C

    SvarSlet
  2. Hej!

    Jeg har givet dig en Blog award inde på min side =)

    Du kan kigge ind, og se om det er noget du vil være med til :)

    Kh Sanni

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...