tirsdag den 28. juni 2011

Genbrugsguld igenigen

Ok, jeg blev så lykkelig for min nye (gamle) sofa, at jeg indrømmer at jeg har spadseret en par ture forbi genbrugspladsen på det sidste. I dag var jeg der igen, og tænk, heldig igen! Eller, det synes jeg nu selv.. Manden fik et "hente-opkald" og mødte mig der på vej hjem fra arbejde. Der var den her lille kommode/natbord med 2 skuffer, som bliver super sødt efter en omgang maling og nye greb, men da vi skulle hente den, var der imidlertid kommet et fint lille bord til.




Der var sådan nogle mærkelige plader i bordpladen, og efter lidt udforskning så det sådan ud:




Det er jo et sybord! Ooh mit hjerte begyndte at banke, det var jo oplagt at selvom det ikke duer, så er det jo yndigt som møbel hjemme hos sådan en som mig? Udfordringen var så, at overbevise Manden om det fede ved det, men han var heldigvis med på det:)








Vi fik bakset det ind på bagsædet i bilen, og hjemme i stuen var det med spænding at stikket blev sat i.




Og den virker! Har ikke prøvet med tråd og stof, men motoren spinder som en fed kat, så det bliver interessant at udforske nærmere.

Først dog en omgang sæbe og pudsning, og derefter maler jeg det altså! Pladen er i for dårlig stand til at blive pæn.

Spændende, spændende! (som om der ikke er nok projekter lige nu med en halv lejlighed pakket ned i flyttekasser!) oh well..:)

nåja, glemte alt om den lille kommode i al begejstringen, men der kommer nok nogle før/efter billeder når den er færdig. 

1 kommentar:

  1. nej et fint sybord :) Sig endelig til hvis du ikke har plads alligevel ;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...