lørdag den 1. januar 2011

2010 billedkavalkade

Lå og tænkte i nat, da lillepigen holdt mig vågen med sine spark, at det kunne være hyggeligt at kigge tilbage på 2010 i billeder, så here goes.. 

Januar var kold og lang og det var første gang jeg oplevede, at det var muligt at gå på søerne..

I februar var jeg i den russiske enklave Kaliningrad med jobbet, der var også meget sne!


I marts var vi en tur i Liverpool, inklusive overværelse af fodboldkamp mellem Liverpool FC og .. hm hvem var det nu?? (Det var Mandens julegave, stort ønske om at se "sin" klub spille, og jeg må indrømme at byen Liverpool overraskede, havde ingen forventninger, men den var da helt allright). Se bare..


Den 25. april fejrede vi det færøske flags "fødselsdag" på Regensen ved Rundetårn i København. Der blev flaget nemlig tegnet, og de har tradition for at flagge med det dén dag. Der var ikke de helt store festligheder, men Bror som bor der, inviterede på jordbærkage i de spæde aprilsolstråler. Hygsomt!


Den 12. april var iøvrigt også den dag jeg oprettede denne blog! :) Desværre er lige det indlæg så kedeligt, at jeg ikke gider linke til det, haha.. 

I maj var jeg med mit kor på "turne" oppe i Nordnorge. Der blev sunget, festet, hygget og leget i sne for alle pengene. En dejlig tur. En rigtig sjov ting var at Google street view på det tidspunkt var i området, som man kan se på billederne.. 


Nu har det ikke handlet så meget om kreativitet her endnu, men i juni fik jeg at vide, at jeg fik en stadeplads på G!-festivalen, som er en af de største musikfestivaler på Færøerne. Det var jeg meget spændt på, og arbejdede hårdt på at forberede dette, det var i slutningen af juli. 

Her en kollage af et par produktive dage hjemme på Færøerne i juni

Selve festivalsalget gik rigtig godt, selvom vejret var usandsynlig dårligt..

Det allerbedste billede på nethinden - og IRL - fra juli er dog dette: 
Beviset på at jeg var gravid. :o)

August og september var nemlig præget af dette faktum.. jeg var ret så dårlig, og meget ukreativ. August var også måneden, hvor Amio.dk åbnede; DET var spændende!

noget af det som jeg har solgt i min butik på Amio.dk

I september var jeg næsten over den værste kvalme og træthed, og fik lidt gå-på-mod på den kreative front igen, heldigvis :) I hvert fald fik vi startet på "baby-kommer-snart" forberedelserne, og fik lavet et mere praktisk køkken, se bare her

Oktober var kedelig og bare arbejde, arbejde, arbejde, men november var ret så aktiv for min del. Startede med arbejdstur til Island, derefter rekreativ tur til Marokko, men på krea-fronten var det sjoveste at jeg startede på sykursus hos søde Marapytta-Line, og fik som det første syet de søde giraf-bukser:

Det blev nogle af de første julegaver, og blev fulgt af en hel del flere i nov-dec. En af dem som jeg selv var meget tilfreds med var f.eks. denne:

De allerbedste billeder fra december er dog disse:
3D-skanningen viste, at det er en lille pige som er på vej, og vi ser frem til at møde hende!

Godt nytår til alle derude, laver måske en billedereportage fra vores nytårsaften i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...