mandag den 24. januar 2011

Vendestrikpude

Jeg gik jo lidt amok i garnudsalg hos Stof 2000 forleden, og vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre med det hele. Fandt via hende her en opskrift på en pude strikket i vendestrik fra Hendes Verden. (Iøvrigt var jeg ikke opmærksom på alle de søde gratis opskrifter man kan finde der?? Yeay!) Nå men, jeg prøvede, og jo, den er vel ikke så dum? Kan ligge og hygge om i lillepigens babyseng til den tid SNART, tror jeg.. Kunne dog ikke helt finde ud af det sidste med at putte en knap i midten, med noget elastik imellem? Måske kommer den senere, kan godt lide at den er sådan lidt buttet.. (Så er det ikke kun mig! (For ikke at sige tyk!))

men hov! Der er jo en fejl. :( Opdagede det da jeg syede de to sider sammen.. nogen der fanger den??


kan bedst li' denne side.


Forsøgte mig igen med at knytte makremé-armbånd, og det er da sødt nok, men jeg kan ikke finde ud af at lave start/afslutning sådan som jeg vil have den.. der hvor man "åbner-lukker"? Sådan at der kommer et stykke med de to tråde, ligesom løst fra resten, og som gør det nemmere at tage af og på? Hmpf...

Synger på sidste uge på jobbet. Arbejdsrejse til Finland i morgen og onsdag, så rydde op på kontor og afslutte sager torsdag, og så give kage til kollegar fredag, thats it! ÅÅÅÅÅÅ det skal blive godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...