mandag den 31. januar 2011

Give-away hos Patchwork-Passionista

Det er ikke så tit jeg deltager i give-aways, for jeg får aldrig taget mig sammen til at linke til dem, men denne her var for god til at misse. Vi har lige købt et karlekammerskab til lillepigens tøj/ting, og dette tapet ville være PERFEKT at pynte med inde i skabet. Kryds fingre for mig!! 

Iøvrigt siger Patchwork-Passionista at hun fik fat i det gennem Boligliv, som havde en kupon i bladet, hvor man så gratis kunne hente en rulle tapet hos Flúgger. Den havde jeg godt set også, men ikke fået taget mig sammen, men i det sidste Boligliv var der igen den samme kupon, så nu da jeg er på barsel - YEAY - vil jeg da lige kigge forbi og se om der er mere tapet! (Der er en begrænsning på 500 kunder, så det er nok for sent, men man kan da prøve?) Det er så ikke den samme "serie" man kan få denne gang, ikke lige så fint som det andet, så derfor vil jeg rigtig gerne vinde det. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...