torsdag den 20. januar 2011

syaften, genbrugs-t-shirtkjole og sneak-peak

Var til syning hos Line i onsdags, og havde ambitioner om 2 ting: At sy noget med smock, og at sy noget med en tittekant. Fik lært det første, men nåede ikke at komme til tittekanten i denne omgang, det må blive næste gang.
Manden har ryddet ud i skabet, og skilt sig af med et par t-shirts i super fede farver. De har ligget længe i "to-do" køen, så jeg tog dem med, og fik brugt den første af dem til denne søde kjole:


Line foreslog de fine bånd som pynt, det gav virkelig et fint pift. (Den øverste er altså lilla, håbløs farve at fotografere!!)

Når jeg ikke har været på arbejde, til syning eller ligget bombet i seng/sofa - ØV halsbrand, ØV lændesmerter, ØV vand i kroppen!! - men ellers går det godt! - nåja, så har jeg strikket lidt.. (der var det der udsalgsgarn, ik..?) 

 Sådan ser det ud indtil videre...

what it is, what it is.. :)

Eller er cykelslangetaske nr 1 næsten færdig, fik lavet hanken reeeet så lang, så jeg må lige bikse lidt med den, (NÆGTER at pille sømmen op, så det bliver noget med at klippe og lappe sammen..) og sætte en trykknap i.

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver helt misundelig! ;) Hvor finder du tiden og energien til at få lavet alt det her??? Jeg synes, at jeg har lavet rigtig meget, hvis jeg har strikket et par omgange i løbet af en dag! :) Har du fået flere timer i døgnet? ;)
    Jeg skal ellers snart på et af Lines kurser....må lige finde tid til det! :)
    Super flotte ting! :)

    SvarSlet
  2. tak for det. Haha, når man liiige har energi nok til at sidde/hænge på sofaen, så kan man ligeså godt strikke lidt? (Det andet er kun én gang hver anden uge..) God idé, det er virkelig så inspirerende!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...