fredag den 4. februar 2011

Pludderbuksedragt? eller hvad hedder sådan en fætter..?

Nå men til syning i onsdags hos Line ville jeg gerne få færdiggjort sådan en buksedragt, som jeg startede på engang i november tror jeg, til mig selv. Det var dengang meningen, at maven skulle kunne være i den, men jeg voksede ud af den inden den var syet, og så gad jeg ikke rigtig lege mere med den. Samtidig som det irriterer mig vild meget, når der ligger UFO'er og flyder! Så det var lidt i trods, at jeg tog den med.
Fandt så på, at jeg jo kunne slå to fluer med et smæk, og prøve på den dersens tittekant i samme omgang, og PUHA hvor den drillede! Det var nok min egen skyld, fordi jeg kom forkert af sted fra start.. Men ta-da! den blev færdig.


ja, jeg beklager jeg kan jo ikke vise den "in action", men forhåbentlig på et senere tidspunkt! :) Lidt tættere på detaljerne..

mangler lige knaphuller og knapper.

Første barselsuge slut, den gik da hurtigt! Synes ikke lige jeg fik så meget ud af den, men hm.. havde måske brug for at hvile lidt?

1 kommentar:

  1. Lækker sag! Jeg har to buksedragter og jeg boede en overgang nærmest i dem.
    Dine der er super lækre!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...