mandag den 14. februar 2011

Dagens syslerier

Der kom lidt gang i Sykristine i dag, vi tog os selv i nakken. 3 projekter afsluttet. (and the crowd went wiiiiild...)

nr. 1: En til tunikakjole (ja der var jo lidt dug tilbage, haha!) Denne gang med lilla satin ærmer, rester fra et tidligere syprojekt



foran og bag. Denne er vel en størrelse 1½-2 år, tror nok den ender i Amio-butikken. 

nr. 2: Voksen redesign-tunika
før: 
jeg syntes den var lidt fed da den hang der i genbrugsbutikken med den lidt batikagtige farve, men kunne ikke rigtig finde ud af at bruge den. Derfor - med inspiration fra de orginale lilla knapper - fik den nye lilla satin ærmer, sådan:

kan I forestille jer den på? Kan jo ikke rigtig vise den, det ser bare for sjovt ud. :) 

Dagens nr. 3 og min favorit: Redesignet tunikakjole af Søstrene Grene-pude og Mandens t-shirt :)


den sødeste detalje, synes jeg, er den pink fugl på grenen oppe ved ærmet.. Mangler lige noget kantebånd, havde ikke noget ved hånden.

Tilbage på bordet ligger der en klippet og klar taske, og så mangler buksedragten at få knaphuller og knapper. Det tror jeg bliver en anden dag, ryggen kan ikke klare at sidde så længe ved maskinen, øv-bøv. (Af samme årsag er der i dag booket tid til gravide-massage næste tirsdag, øøøøøj glæder mig. Med rigtig sådan hul-i-briksen-til-maven og det hele.. ) Jordemoderaftale i morgen, men ingen tegn på at der er ved at ske noget overhovedet. Og i forhold til brokke-indlægget i går, så kom varmen tilbage engang i eftermiddag. Køkkenprojekt II er stadig et kommende indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...