fredag den 18. februar 2011

savleklude

Hvorfor tror jeg altid, at man bare "lige" smækker noget sammen, og så viser det sig at være p....svært??

Troede at jeg lige kunne drøne nogle savleklude gennem Marapytta-Lines overlocker, og så have i hvert fald fået lavet NOGET til sykursus, men det var ikke bare LIGE! Skidesvært at overlocke de runde "snipper", så efter at have øvet mig på de 4 første, blev den 5. nogenlunde ok. Haha.. men pyt, de er jo kun til savl, ik!!




De er selvfølgelig lavet af genbrug - Mandens aflagde t-shirts i dejlig blød bomuld - og så havde Line sådan noget stof liggende, som er rigtig godt til bagsiden, (det er vel egentlig tisselagen, ik?) :) 

Nu er der kun ET uafsluttet projekt tilbage: Knaphuller til buksedragten. Ved ikke hvorfor det er så svært at tage sig sammen til det.. men det kommer.  Til gengæld blev jeg så inspireret af et indlæg - nej, passer ikke helt, Line nævnte noget om at der var nogen som havde skrevet om en rigtig nem måde at lave patchwork på, på symaskinen, og det kom jeg tilfældigvis forbi, og blev helt hooked på at prøve det! Jeg vender tilbage, og skal nok lovelinke, I promise. :)

God weekend derude!

1 kommentar:

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...