onsdag den 16. februar 2011

Endnu en computertaske = afsluttet projekt, tjek!

Puha, det tog lang tid, men jeg blev færdig med den næste genbrugs-computertaske i går. Den er næsten identisk med "prototypen" men har fået en anderledes lukning, og jeans-stoffet har fået en omgang påstrøget meget stivt vliseline, så den næsten kan stå op selv! Det gjorde den så noget sværere at sy, og der blev mange lag til sidst, især med hanken (sikkerhedssele).




I aften er der syning hos Marapytta-Line. Min sidste gang. Jeg har ingen ide om hvad jeg skal kaste mig ud i i aften.. Har ikke rigtig lyst til at starte noget nyt op, som så kommer at ligge og give mig dårlig samvittighed fordi jeg ikke får det afsluttet.. humdidum.. måske nogle hagesmække? Og få kantebånd på pude-kjolen, så den er færdig også. Og mens jeg lå vågen for 4. eller 5. gang i nat efter tissebesøg tænkte jeg også lidt på at det kunne være sjovt at lære at sy punge på en anden måde end den jeg plejer? 

Men uanset hvad det bliver til, så har det været en fantastisk tid, siden vi startede i november. SÅ inspirerende og lærerigt, både at modtage Lines kyndige vejledning og fifs, men også at møde de andre kursister, og se deres flotte kreationer. Jeg kommer til at savne det enormt. Forhåbentlig kan jeg komme på en workshop på et eller andet senere tidspunkt, det kunne være sjovt.

5 kommentarer:

  1. Det er altså en ret fed taske, du har syet, jeg kan godt lide kombinationen af denim og strik

    SvarSlet
  2. Så mange flotte ting du laver - du er dejligt kreativ.

    SvarSlet
  3. tak for det, det varmer. :) Fik jeg sagt at tasken ligger i Amio-butikken? ;)

    SvarSlet
  4. Den er da bare MEGAFLOT den taske!

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også bare tasken, cool mix af materialer.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...