tirsdag den 2. november 2010

nye kjoler


Den søde blå/grå er efter et mønster fra Marapytta-Line, den som jeg gjorde færdig hjemme, men der er lige noget med det sidste indlæg på indersiden, må nok hellere have den med og få lidt vejledning næste gang der er syaften. :o) Stoffet er noget jeg købte for længe siden fra malika-rosa.dk, og som jeg ikke har kunne finde ud af, hvad skal blive til. Det mørkeblå fik jeg af Line, det var vistnok en gammel dug.

Den anden er lavet af rester fra et par sommerbukser jeg syede til mig selv. Stoffet er fra Stof 2000. Mønsteret er fundet på nettet et sted, har ikke netsiden lige nu, men skal tjekke op på det. Endelig fik jeg også brugt nogle af de mange sømmuligheder som min nye Sykristine kan, synes at de små hjerter er ret søde, men det gik altså ikke helt så godt. Pludselig begyndte de at blive skæve.. hm.. tja, måske var det stoffet som var for tyndt eller noget.. (men der var tre lag!?)

Nå ikke mere blogging fra mig. Er på Island med arbejde, og havde gjort dette klart forinden. Her er koldt og skidt vejr, bliver godt at komme hjem til Manden igen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...