lørdag den 27. november 2010

mærkeligt sammentræf

Mens jeg sad og ventede på kunder ved julemarked i søndags, sad jeg og nussede med forskellige kreating som jeg havde "udestående". Dels sad jeg og strikkede på tørklædet som jeg påbegyndte i Marokko, 
det her..

og det var der et par, som lagde mærke til. De spurgte hvor meget længere jeg skulle strikke på det, og da jeg kun havde lidt garn tilbage, sagde jeg at der var ikke så længe endnu! De spurgte om jeg kunne klare det på en halv time, og det var ca. så længe det ville tage. De satte sig så og fik en kop gløgg, og jeg strikkede som en gal, fik lånt en hæklenål til at hæfte ender med, og vupti! så fik jeg solgt én ting mere, og helt uplanlagt! Håber damen blev glad for det. :)

Efter det havde jeg så taget en taske i cykelslange med, som jeg har været utilfreds med, og som jeg så pillede op mens jeg alligevel sad der. Da jeg morgenen efter tjekkede status på min Amio butik opdagede jeg til min gru, at der var én der havde købt lige præcis DEN taske! (Havde ikke lige tænkt på at den lå der også..) Nå, jeg måtte så skrive til hende, og spørge om det var ok, at jeg lavede den lidt om, så den faktisk blev pænere. Det var heldigvis i orden, og derfor kan jeg i dag sende den med posten.

før:


Nu: 
Man ser måske ikke den store forskel, men tro mig, den er meget bedre nu!

God weekend derude!

1 kommentar:

  1. Sikke et flot tørklæde :-)
    god weekend til dig også.
    Tina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...