mandag den 22. november 2010

julemarked.. hm.

nå men, jeg vidste jo hvad jeg skulle i gang med da jeg kom hjem fra Marokko. Sad til kl. 2 og forberedte ting og sager til marked dagen efter, og havde det meste klart. Her er pungene ved at få knapper i. Av, ømme hænder kan jeg hilse og sige!

        Grydelapper hæklet af opklippede gamle t-shirts nåede også at komme med.

Det ser ikke lige så indbydende ud som jeg ville, men det var det bedste jeg lige kunne klare.


Jeg regnede med at sælge nogle af pungene, men der var ikke så stor afsætning desværre. Egentlig var jeg lidt skuffet over det hele, der var for få mennesker til at det ligesom var det værd, og når man lægger et stor arbejde i forberedelserne, kunne det godt vare lidt længere. (end fra 14-18). Oh well, man kan jo lade det gå videre til arrangørerne til næste år. :) Så er der marked igen om 2 uger på Frederiks Bastion. Det er 2 hele dage, forhåbentlig større interesse og  salg. :)

2 kommentarer:

  1. Hvordan gik julemarkedet på Frederiks bastion så?
    hilsen Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt bedre, men heller ikke nok til at jeg vil gentage det! Der var rigtig meget sne den dag, så det var også svært at få folk derud.. :(

      Slet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...