fredag den 12. november 2010

lidt mere klar til julemarked og SÅ klar til ferie!


Endnu en busy busy uge er gået, og jeg havde ikke lige regnet med at kunne nå NOGET denne uge, men fordi jeg havde klippet materialet til i sidste uge, var det lige til at gå til ind imellem, når der var en halv time her eller der. Dermed er der så 6 punge klar til det første julemarked d. 21. nov, og eftersom jeg skal på ferie i morgen - YEAY - bliver der ingen krea-aktiviteter i weekenden. :o( Eller det vil sige.. har selvfølgelig medbragt noget at tage fat i.. et par t-shirst som skal klippes op, og hækles til grydelapper eller grydeunderlag, 200 g. garn + strikkepinde, ikke sikker på til hvad, og ca. 10 stks. halvfærdige gummiarmbånd, som skal "strimles". Gad vide hvad sikkerhedsfolkene tænker når de skanner min kuffert, og ser 2 sakse, strikkepinde og spidse opsprættere i min kuffert?? Mon de lukker mig ind i Marokko??

Anyway, den næste uges tid skal bruges på afslapning, lydbog-lytning, læsning, strik, hækling, sidden-i-solen ved poolen, læse på cafe, gå tur og undersøge spændende basarer.. all by my lonesome. Medbringer dog computeren, så mon ikke der bliver lejlighed til at blogge lidt og fremvise skønne billeder?

Hav en dejlig weekend!

3 kommentarer:

  1. Sum tú ert røsk! :) Gleði meg til at síggja alt á jólamarknaðinum næsta vikuskifti! :) Góðan túr suðureftir! :)

    SvarSlet
  2. små søde tasker/ punge du laver Anna

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...