lørdag den 11. august 2012

Så så man lige mig til modeshow!

Det er ikke tit der bliver skrevet om mode her på bloggen, men nu må jeg lige gøre en undtagelse. Var så heldig at pga jobbet få lov til at deltage i den færøske designer Barbara í Gonginis modeshow i forbindelse med Copenhagen Fashion Week. Det var såmænd på front row seats og med goodiebags og fri servering, jowjow.



 Tøjet er ret så extravagant og far out, men jeg så alligevel færøske islæt og inspiration, især hos mændene. (Gummisko med hvid bund, og knæbukser i læder med knapper i buksebenene ligesom på nationaldragten)



det' jo Line Rafn ;) (ellers kendte jeg egentlig ikke nogen..)

MEGET imponeret over goodiesbag'en. Det havde jeg ikke lige regnet med. Der er økologisk mascara og lipgloss fra Lotus (kender ikke men spændt på at prøve?) og en masse forskelligt fra Sante (kender heller ikke, også økologisk tror jeg). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...