onsdag den 22. august 2012

Lænestol med nyt look

Har såååå længe skulle betrække vores Lauritz-lænestol, som kom helt fra Tyskland. Først ville jeg bare sy nyt betræk til puderne, men efter at vi havde brugt den ene i noget tid, måtte jeg indse, at de altså lugtede lidt af mug/kælder, og der var ingen vej udenom at købe nye puder også. Det tog så selvfølgelig også SIN tid. Nu er den endelig helt som jeg vil have den! (Den anden står i depotet)

Lilla møbelstof fra Stof2000, pink knapper fra City Sycenter i Valby, og i søndags tog jeg mig endda sammen og pudsede den ned, vaskede og gav den til sidst noget teakolie. Den blev bare SÅ fin!

svært at tage billeder af den farve.. 

Et sjældent "jeg gider godt tage billeder" øjeblik.. :)

Ha en god regnvejrsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...