onsdag den 21. september 2011

So many ideas, so little time..

Det eneste jeg når for tiden er vores forskellige babyaktiviteter og lidt husarbejde:(

Uldtøj vasket, tjek! (ligeså glad jeg er for at iklæde Marcipangrisen sine uldundertrøjer, ligeså svært har  jeg ved at tage mig sammen og vaske dem i hånden!)


Manden havde fødselsdag i fredags, og jeg købte ham (mig?:) en stor buket liljer, som står og dufter ret så voldsomt i stuen! Jeg kan ligefrem dufte dem i soveværelset også, og det er ved at være i overkanten nu!:)




Men fine er de dog..

Som overskriften siger.. suk, har så mange (krea)planer/ønsker men de kommer ikke rigtig til udførsel.. what to do.. 

1 kommentar:

  1. Det med for mange idéer og for lidt tid er noget, som vi nok alle sammen kender til! Så hvis det er nogen trøst, så skal du vide, at du er langt fra alene ;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...