søndag den 18. september 2011

Påfyld i Amio-butikken

Har længe haft et par ting liggende som skulle lægges ind i butikken, og nu fik jeg endelig gjort det i dag.

Jeg blev gjort opmærksom på en artikel vedrørende indhold i gummi af en "kollega" på Amio. 
"Tænk over kemien i smykker" ses her. 
Bottomline, jeg laver meget få smykker af gummi'et, men derimod punge og tasker. Min vurdering er efter at have læst artiklen at det ikke er uforsvarligt at sælge punge og tasker, da de ikke er i kontakt med huden. Jeg vil dog selvfølgelig gøre eventuelle købere opmærksomme på Miljøstyrelsens vurdering og give fuld returret. 
I morgen står den på mødregruppe - glæder mig sådan til at se de små kræ igen, vi har ikke været med siden engang i juli fordi vi var så længe på Færøerne - og bagefter vil vi tage forbi sundhedsplejerskernes åbent hus og få Marcipangrisen vejet og målt. Det går godt med skemaden, men vi har ikke rigtig fået introduceret fisk og kød endnu, kan ikke rigtig finde ud af det. (Jo, hun har fået laks og kartoffel - nægtede at spise det, og tun - kastede ligefrem op!) Men kartofler med al slags grønsager er fint og grød med al slags frugt er super.

Ha' en dejlig mandag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...