torsdag den 22. september 2011

Flere gaver og gaveleg - craft it forward

Hvor er det rart når man sådan ikke rigtig får lavet så meget kreativt og synes at ens liv er lidt flaff og flyder forbi uden man rigtig GØR noget, at der så pludselig kommer gaver med posten!

Først kom dette her:
mig som aldrig vinder noget som helst vandt pludselig et gavekort på 200 kr i Panduro fra Amio's fødselsdagstrækning. Havde skrevet en kommentar på facebook-siden, og vandt sørme.

Så havde jeg også meldt mig til gaveleg hos Lin'sens projekter og hendes fine pakke kom i dag. Line havde pakket en masse fint papir, dejligt slik, fine øreringe, et rigtig fint lommeletteetui (som er ret fantastisk godt ramt, for min næse løber altid, og jeg mangler altid servietter!) og en magnet-flodhest. 


Jeg skal selvfølgelig sende gavelegen videre, så de to første der har lyst til at kommentere på dette indlæg, modtager en gave fra mig, og skal derefter returnere en pakke, og sende legen videre på deres blog. Nogen har kaldt det "craft it forward" og det synes jeg er sådan en fin betegnelse. (Der er dog åbenbart to forskellige lege igang, den anden hedder nok craft it forward).

Vil I lege med?? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...