mandag den 12. juli 2010

klar, parat - færdig!

På et tidspunkt da jeg lige havde fundet ud af at jeg skulle have stand på G!-festival skrev jeg her at det passede meget godt med at der var VM, for så var Manden også lidt optaget af andre ting. Det kom til at passe utroligt godt, for i aften mens vi har set VM-finale har jeg syet de absolut sidste ting til standen!
Det blev denne lille taske med genbrugs-dug-applikation, med blomster på. Der er gult for med lomme indeni.

Denne er lidt større, også med loppefund-dug som kant, og så har jeg faktisk selv broderet lidt - det må være første gang siden folkeskolen og de der strikketøj-poser vi fik lov at lave! Men teksten er så på færøsk, for jeg håber at sælge den næste weekend, og der står noget i retning af "bedre er 'forbedrende' hånd ..." Det er halvdelen af et ordsprog, resten siger "end spottende tunge", (total lam oversættelse, det lyder MEGET bedre på færøsk) men man skal selv afslutte sætningen. Det spiller lidt på det med at genbruge/reparere/forbedre gamle ting, som jeg jo gør med mine ting.

Det som tiden i aften gik med, var at sy disse 9 "pose-poser". (Til opbevaring af bæreposer) Selvom jeg godt ved, at vi jo sleeeeet ikke bruger sådanne nogen, men tænker på miljøet og bruger indkøbsnet! Men HVIS man skal have bæreposer, så kan man da opbevare dem med stil. Meget smart system, elastikåbning i toppen, ned med poserne, og når du skal bruge en, trækker du den ud gennem elastikåbningen i bunden. Og så ligger poserne ikke og flyder i en skuffe eller skab. Ta-da!

I morgen står den på shoppetur til Malmø, Ikea og Stof og Stil til svesetas, me like. Har ikke vilde planer, men mon ikke man finder et eller andet?

Tirsdag er rejsedag, og onsdag forberedelser af stand. Torsdag går det løs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...