mandag den 2. august 2010

hvor FLOVT, men... nu er jeg her igen.

Det har været en intens sommerferie, tiden er fløjet afsted, og jeg har ikke haft så regelmæssig adgang til nettet, derfor har der været så dødt på bloggen.

Er ikke hjemme endnu, men nyder en stille stund hjemme hos forældrene til at catch'e op i blogland. :)

Standen som jeg havde på G-festival gik rigtig godt, selvom vejret var riiiigtigt dårligt. Faktisk måtte vi lukke ned efter 1 time den første dag, pga blæst, og genåbnede først næste dag! Havde alligevel et rigtig godt salg, og det betød, at mange af de ting som jeg havde lagt i min netbutik på amio.dk blev solgt. Jeg har derfor taget dem af igen, øv. Men den gode nyhed er, at amio.dk nu er åbnet, det kan ikke have gået forbi mange næser i dette univers, så hermed et link til min lille butik: hadlas

Kan forstå på facebook, at de har haft 70.000 besøgende allerede, og siden var ved at gå ned, så det er jo fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...