tirsdag den 6. juli 2010

farvel og goddag

 Efter velnok 2 års tjeneste var tiden kommet til at opdatere kære Sykatrine. (nej, så rodet er der SLET ikke normalt. Eller  jo, faktisk. Godt man ikke ser gulvet og stolene under bordet!) Jeg havde egentlig tænkt mig at bare købe én version bedre af Singer, men i forbindelse med min fødselsdag besluttede den kære Mand så, at han og hans familie - søstre og forældre - ville splejse til, og derved give mig mulighed for VIRKELIG at få et nyt krearedskab, som kan holde i maaaange år. Han havde været nede i sybutikken og snakket med den rare dame der, og hun havde overbevist ham om at en Pfaff var the way to go, og havde givet ham brochurer med hjem. Vi var så forbi butikken, hvor man kunne afprøve vidunderet, og efter at den havde drønet gennem min medbragte lakmustest - 4-5 lag cykelslanger med malertape - var jeg overbevist. Og den kan lave alle muuulige pyntesøm og sjove sager. Det glæder jeg mig til at bruge.


Se hvor fin den er?? Den er nu døbt Sykristine. :o)

Har afprøvet den nu i et par dage, og er ikke skuffet, tværtimod. Når jeg træder i bund ryster bordet så meget, at det næsten vælter, så vi kører kun stille og roligt, men NØJ hvor er den stærk, motoren.

Kommer et lille indlæg med et par af tingene som er kørt igennem i weekenden.

Tak søde Mand og svigerfamilie!

1 kommentar:

  1. Dejligt med ny maskine - og undertegnede er også ret glad for Pfaff. Skønt at jeg ikke er den eneste, som er neurotisk nok til at navngive sine maskiner - min symaskine hedder Pia og overlockeren Beate :-)

    Fin blog - bedste tanker fra Christine*

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...