tirsdag den 6. juli 2010

Indvielse af Sykristine


Havde efter fornøjelsen ved at sy den lille cykelslangetaske for kort tid siden glædet mig til at prøve med en større version. Det blev jomfruprojektet for Sykristine, og det gik bare super godt! Ingen eder og forbandelser - dog en knækket nål, men skal lige lære det! Tasken synes jeg blev finfin, den fik sikkerhedssele som hank og lukningskant. Er lidt i tvivl om det er nok med kun en magnetlås, men nu er det sådan, og den bliver ikke ændret. Forhåbentlig solgt på G!-festival om 9 dage. 


Som jeg har skrevet tidligere, så hentede vi en posefuld sikkerhedsseler på et tidspunkt hos reservedelebiksen. De var så lidt stive i det, så det var svært at sy i dem, og derfor er de nu delvist blevet lavet om til sikkerhedsbælter. Er det ikke lidt sjovt, seler som bælter? :) Man siger på færøsk om folk som er meget forsigtige, at de går med både seler og bælte, men nu kan man slippe med at gå med bælte for det er en sele. Doooh hvor sjov.




Nyt projekt som lige nu ligger og venter på stuegulvet: En flagranke til at pynte lidt op i standen. Der er mest sorte farver i selve vareudvalget, så jeg tænkte at det ville live det hele lidt op med nogle farver. Har klippet mig igennem hele Julie&Julia i aften, og glæder mig til at sy den i morgen! Den er inspireret af Kaspara som jeg virkelig nyder at kigge forbi hos.

Eeeeeelsker at have ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...