tirsdag den 1. juni 2010

stadig i eksil.. vil hjeeeem..

Badeværelse tager tid, og går ikke så hurtigt nu, som i starten. Vi er dog ikke i tvivl om at de holder tidsplanen (3-4 uger) og det ser godt nok pænt ud! Dygtige håndværkere. :o)

I juleferien købte jeg en stor pose lækkert uldgarn fra Sirri, og det kom der bl.a. den sweater ud af, som jeg har vist tidligere. Der var selvfølgelig en masse rester, og der var faktisk så mange, at jeg fik strikket det sammen til en trøje til, den fik Søster. Måtte splejse lidt op med andre fra kurven, men synes selv den er meget pæn. Den er strikket oppe fra halsen og ned, en teknik som jeg er stor fan af! Det er bare så nemt at tage masker op i stedet for at tage af, og du har meget bedre styr på hvor stor halsen og ærmegab bliver osv. (Kan man høre at jeg aldrig bruger opskrifter, men blot prøver mig frem??) :o)

Men døm selv..




Nu skal jeg afsted med jobbet til Ystad, og hilse på svenskerne i 2 dage!! Danmark: sol og 20 grader, Sydsverige: REGN. Total dårlig timing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...