torsdag den 17. juni 2010

pyjamas-slappe-af-sommerbukser og tørklæde


På vej hjem fra arbejde havde jeg langt om længe mulighed for et stop i Stof 2000, hvor jeg havde udset mig stof til et par sommerbukser. Dem fik jeg lige ordnet her til aften, og da jeg var der, fandt jeg også det skønneste stof, som jeg udså til et fint tørklæde. Da jeg kom hjem ville jeg næsten ikke klippe i det, for det var så meget andet man kunne bruge det til af søde sommersagen, men besluttede mig for tørklædet alligevel, eftersom jeg havde købt pom-pom'erne også, og det endda i LANGE baner. Ved ikke lige hvorfor hun foreslog at jeg skulle have 6 meter, og jeg bare sagde, jada, super! Hm hvad kan man så bruge de resterende 4 m til??


Men synes selv at bukserne er rigtig søde, især med den mørke del nederst, det er i stoffet. Tror dog måske at jeg skifter linningen ud med en ribkant.

Sov godt og nyd dagen i morgen!

1 kommentar:

  1. Bukserner er rigtig søde, og tørklædet er SUPER lækkert! Hvis du har mere af stoffet, så kan du roligt sy flere, fordi jeg er sikker på, at du kan sælge dem! Jeg er i hvert fald interesseret! ;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...