mandag den 7. juni 2010

snart snart snart..

kan vi komme hjem igen. Måske i morgen, så er kummen funktionsdygtig, selvom vi ikke lige kan bade endnu. Og der heller ikke er nogen dør! Bade kan vi jo bare gøre i centeret, så er der jo en risiko for at man kommer ned at træne, haha..

Ellers MEGET spændende opgave forude! Har fået standplads med mine ting på Færøernes fedeste festival, G! i juli måned. 5000 gæster i 3 dage. Jeg er SÅ spændt, og også meget nervøs! Hvor mange ting skal man have med?? Hvad skal jeg fokusere på? Mine varer bliver tasker (traktordæk og cykelslanger), punge, (cykelslanger og karton), armbånd m/u nitter og pynt, og iphone covers i cykelslanger og måske sikkerhedsseler. Hvis jeg kan nå det, muligvis nogle nederdele i festlige farver. Har de sidste par aftener ikke kunne få ro, dels fordi jeg ikke er hjemme og kan GÅ I GANG, og dels fordi jeg ikke helt har styr på, hvad jeg skal igang med! Men har lavet en del karton-punge, så det er en start. Har ikke fået taget billeder i længere tid, men når vi kommer hjem igen, kan jeg forhåbentlig få fart på.

Lad os håbe at vejret holder, så er det lidt nemmere at sidde med sådanne inde-sysler. Neeeeej det mener jeg jo selvfølgelig ikke. Sol, kom tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...