søndag den 19. juni 2011

Loppefund, fødselsdag og baby i rivende udvikling!

Hjæææælp, det går så hurtigt!!?



Marcipangrisen har opdaget sine hænder OG lært at gribe og så småt holde på ting? Hun ruller fra ryg til mave - og bliver stiktosset når hun ikke får den fastklemte arm løs!

Der sker så meget for tiden, mine forældre er på besøg, og har hjulpet os med flytning. Hele ugen gik med at male og klargøre gamle lejlighed til "vores" lejere, så vi har ikke kunne fokusere på vores egen bolig før nu. For at presse os selv lidt inviterede jeg til kakao og boller i anledning af min fødselsdag i går, så vi fik ryddet lidt og gjort lidt rent.
Gode venner og familien sørgede for lækkerier, og vi sørgede for rengøring! :)

Fik SÅ lækre gaver:



Gamle dåser (Faster har øje for gode loppefund og kender min smag)



Hjemmelavede ørestikker:



Fin lille stage/krukke:



Og halsbånd som er i brug lige nu. Flot stor buket fra Manden også.

Har ikke fået internettet op at køre endnu, håååber det bliver snart! Men så fedt at være flyttet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...