søndag den 12. juni 2011

GenbrugsGULD

Hvor heldig har man lov til at være???



Fik et tip fra Faster som havde hørt at der stod en fantastisk sofa på den lokale genbrugsplads. Først tænkte jeg, at nej, det nytter ikke, Manden er ikke til loppefund generelt, og så slet ikke møbler, men forældrene er jo på besøg, der var bil i huset, babyen sov i bæresele hos Bror, hendes gudfar, og mormor var der også, så det kunnu ikke skade lige at drøne ned og kigge?? Tænk hvor heldigt, for den stod der, og jeg var solgt!! Heldigvis var Manden til at overtale da han så den, og nu sidder vi begge i den med benene oppe og et glas kølig hvidvin, efter to hårde flyttedage!

Intet internet før på torsdag, så meget lidt blogging herfra.

God pinse derude.:)

3 kommentarer:

  1. Det var da virkelig et godt loppefund! Er helt vild med farven, og den er da i rigtig god stand? Snyd, siger jeg bare :) MVH Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åh hvad det er lige sådan en sofa jeg mangler. Har ingen sofa, så vi bruger min søns seng, og han sover så hos mig. Men det er sgu ved at være anstrengende.
    Men lige et spørgsmål... synes du ikke det er ulækkert at bo i andres møbler? Altså en sofa, der kan jo være alt muligt gemt i. Eller er det bare sippe Anne der er på banen?

    SvarSlet
  3. @ pernille: den er en lille smule slidt ved det ene armlæn, men SLET ikke noget at snakke om, jeg er også helt vild med farven!
    @ onkel anne, jo, det er lige det som Manden har et problem med, men nu kender min faster dem som havde stillet den, og den har stået i et kolonihavehus, så det er begrænset hvor meget den har været brugt. :) jeg ville ikke tage en tilfældig fortovssofa ind i min stue, haha..

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...