mandag den 6. juni 2011

solskinsnederdel og redigerede bukser

Jeg fejrer også Brugt-til-Nyt (BtN) måned, ligesom hende her  .. eller det er HVER måned her i huset faktisk! :) - og har haft saksen i et retro pudebetræk. Syntes at farverne var så sommerlige og friske, og havde bare lyst til at have dem på på en eller anden måde. Der er ikke rigtig noget mønster, jeg klippede efter en gammel nederdel, og vurderede bare rib-størrelsen. Den er faktisk rigtig fin på, var bare ikke i humør til flere selvportrætter :)


(så kunne hun vel i det mindste tage billeder i dagslys..?? Nææ.. når jeg endelig har lidt tid til blogging osv, er det desværre blevet mørkt.. :))

Tak for jeres mening angående forrige indlæg; jeg har taget lommerne af, og indtil videre kan man godt se syningerne, men vasker dem i morgen, så får vi se. Der kommer nok en lomme på foran, men den bliver helt enkelt.. 


Nu står den på flytning snart! Vi får nøglerne til den nye lejlighed fredag, så pinseweekenden bliver brugt på det.. dejligt med lang weekend, men NØØØJ hvor jeg bare hader at flytte!!! Men det bliver rart bagefter, ik? Heldigvis kommer forældrene på besøg og kan hjælpe, plus andre venner og bekendte, så vi krydser fingre for at det går smertefrit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...