tirsdag den 4. maj 2010

Tilbage fra det kolde nord..


Dette er ikke et billede fra turen, men fra en tur i sidste år, i samme område. Dette er faktisk midnatssol. Cool, ik? :o) Det var en super god og sjov tur, med masser af sang og hygge, men uden nogen form for kreativitet!

Det forsøgte jeg så at indhente i mandags, ved at sy en lille gave til min veninde fra strikkeklubben, som fik en lille datter i sidste måned. Det var også fra t-shirtlageret, en lille stribet kjole med lilla rib og grøn sådan en pyntedims.



Vi var på besøg i går aftes og så den lille ny, men jeg besluttede inden, at kjolen nok var alt for stor til sådan en lille en, så jeg tog en striktrøje med istedet. Den var nu også sød, og moderen var i hvert fald glad for den. :o)

Jeg er nu igang med en striktrøje, stjernetrøjen, som min faster gerne vil give en af sine veninder. Vi har valgt farver og garn fra Stof og stil, råhvid med blommefarvede stjerner. Glæder mig til at strikke den, selvom det snart bliver for varmt til striktrøjer. Det er så bare motivation til at få den færdig hurtigt!



Denne er samme model som den fra et tidligere indlæg, buttercup taske, hvor jeg gjorde den lidt større. Så nemt at sy, det er bare rigtig sjovt! Er nok ikke en jeg selv kommer til at bruge, men anyway.. det kan være nogen er interesseret når den kommer på Amio.dk


Ha' en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...