fredag den 7. maj 2010

yeay, weekend..

Har lidt ondt i halsen, derfor billede af et tørklæde. :o)

Kreaplaner for weekenden: Strikke lidt på stjernetrøjen, men har indset at jeg har bestilt for lidt garn, så jeg ville ønske at vi havde tid til at køre til Stof og stil i Roskilde og købe mere (og alt muligt andet!), men det bliver det nok ikke til - for vi, Manden og jeg, skal nemlig i gang med nogle helt andre kreationer! Vi skal på sushikursus! Ej hvor er jeg spændt. Hele lørdagen, snakke om, lave, tage billeder af og ikke mindst - spise sushi! Ærgeligt at vi også har middagsaftale med venner på lækker restaurant med fantastisk mad, for kan man rumme alt det på en dag?? Men det måtte være nu, da omtalte venner er på vej ud at rejse i et år, så det kan ikke lige udsættes.

Andre kreaplaner: Cykelslangetaske til veninde, computertaske til Manden, lille striktrøje (bare for sjov, som ellers er halvvejs på pindene), vil gerne sy en 90-minutes shirt, vil gerne sy posebukser til mig selv, vil gerne finde et eller andet at bruge alle de maaaange "sjatter" stof der ligger og flyder.. og..og..og... der er for lidt tid. suk.

ha en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...