onsdag den 26. maj 2010

Kreakriller!

Ved at der er en skøn blog der hedder sådan, men det beskriver bare hvordan jeg har det lige nu! Tror det er fordi min Sykatrine AKA Singer er hjemme, og det er jeg ikke. :o( (pga badeværelsesprojekt).

I søndags deltog jeg i en lille tupperware-komsammen, hvor jeg havde nogle af mine ting med, og jeg fik solgt 1 nederdel + 3 punge. Det var rigtig fedt, og det er altid inspirerende og motiverende når folk kan li' ens ting, og det giver mig lyst til at lave mere! Glæder mig til Amio.dk kommer i gang, det bliver super spændende at se, både alle de andres skønne ting og sager, men også om der er interesse for ens egne ting.                                        
                                                           Solgt! Is no more..
Planerne om at bruge alle garnrester går... hm.. langsomt. Har hæklet et par granny squares og et par armbånd, og det er også rigtig hyggeligt, men.. et tæppe bliver det aldrig til. Måske bordskånere heller, så skal man ikke hækle dem sammen, haha.. :o) Har endda være på biblioteket og lånt "Happy hooker" og fået lidt bedre styr på hækle'jargon'en - men på amerikansk! Vidste I ellers, at os venstrehåndede hækler modsat vej?? Det var altid min store irritation i håndarbejdstimerne i skolen, for når lærerinden hjalp os lidt på vej, så fik alle de andre en rigtig pæn runde i dugen eller hvad det var, mens de hos mig var på vrangsiden, når hun havde vist mig et par sting!

I weekenden skal Manden og jeg besøge søde venner fra gamle dage i sommerhus på sydsjælland. Glæder os til at komme væk fra byen, og se lidt af landet. Har ambitioner om at sy en lille værtindegave til dem(hende), så måske skal jeg forbi hjemme og hilse på Sykatrine i aften, eller i morgen. Der er SÅ støvet, bvard.. det bliver en ordentlig omgang rengøring når vi kommer hjem igen!

Lav en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...