tirsdag den 18. maj 2010

hm lidt dødt her på bloggen..


Men det har sine årsager. Er nemlig i eksil pga badeværelsesprojekt, og har ikke mine kreasager med, øv! Har dog pakket en lille pose med restgarn, og er i gang med at bruge dem, så der kommer forhåbentlig et billede snart. :o) Imens kan vi kigge på et billede af nogle cykel-slangepunge, bare for sjov. Dem har jeg lavet mange af, og det er ligeså sjovt hver gang! :o) Og jeg synes de er SÅ fede. Rare at røre ved, lugter af gummi, og fede farver. (lidt selvros må man ha' lov at give!)




Badeværelsesprojekt forløber overraskende godt. (Sagde hun på dag 2.) Der var spartlet 2-3 vægge i går da vi kigge forbi efter arbejde, så hurra for det. Måske tager det ikke 4 uger så?? Det var iøvrigt IKKE særlig sjovt at rive det gamle ned, for ...tan hvor det støvede, og de gamle fliser vejede et ton at bære ned. Heldigvis er Manden så gode venner med viceværten at det var ok at vi smed dem i containeren i storskraldrummet, og tro mig, den var fyldt op!

Lidt afbræk i eksillivet er ellers lige om hjørnet, for skal hjem til en af mine ældste veninder (som jeg lige har gen"mødt") på søndag og have en lille bod i hendes stue, eftersom hun samler en bunke piger til tupperwareparty. (Jeg troede heller ikke at de eksisterede længere, men jowjow). Måske jeg kan overbevise dem om, at de bare MÅ have en cykelslangepung?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...