onsdag den 16. november 2011

DIY til-fra kort

Jeg har klippet og leget med Sykristine i aften, efter at søde middagsgæster var gået.

Til vores bryllup lavede vi invitationerne af ét bestemt go-card, fra de der go-card stativer på cafeer osv. 
Enten fordi jeg glemte at der som regel er flere gæster på samme invitation eller fordi der var et minimum antal kort man skulle bestille så har vi stadig et HAV af de her go-cards liggende. Og da jeg ikke går ind for at smide fuldstændige gode ting ud, er det det, som anvendes til det være sig bryllupper, fødselsdage, babygaver og nu også julegaver! (Men der er ok da budskabet går til alle anledninger, ik?)


Jeg kan rigtig godt li' sløjferne, og de gule syninger, (ses ikke så godt her). Hjerterne bliver altså lidt skæve.. pisser mig af, for det er dælme en dyr maskine, og det burde gå an at lave flere end 3 uden at det skal gå galt! (Det samme sker med stof, så det er ikke fordi det er papir..)

Ellers har vi og fætter Jónas haft fotosession forleden. Se bare hvor søde de er, de små truttenutter.


"på en bænk i Kongens haaaave".. 

Suk, brev ankommet med tilbud om vuggestueplads. Man har takket nej, da det ikke var det sted man allerhelst ville have, (på den anden side af vejen selvfølgelig!). Fik at vide at vi kunne ændre behovsdato, rykke den frem, og blive slettet fra listen det her første sted, så kunne der være en plads noget hurtigere. Uden nogen som helst garanti for at der er en plads når vi skal bruge den i starten af januar. Krydser fingre, det plejer at gå godt, jeg er heldig med sådan nogen ting. :) (Og Far kan sikkert passe barnet, der er et par uger tilbage af barsel at tage af). 
MEN MOR VIL IKKE TILBAGE PÅ JOB ALLEREDE!! ARGH. Hvor blev tiden AF??? Jeg har slet ikke været på cafe med andre barslende veninder endnu! Eller gået ture i parker med caffe latte i hånden, eller været i babybio?? Og nu skal hun i vuggestue?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...