mandag den 14. november 2011

80'er strik?

Ved ikke om dette er en julegave, eller bare noget jeg beholder selv.. kan ikke beslutte om de er lidt kiksede, eller om de går an at bruge.. Det var mest fordi jeg ikke gad trevle op igen, da jeg havde kastet op til et par vanter i børnestørrelse.











Har lige pludselig fået RET så travlt med hjemmelavede julegaver, for vi købte ret spontant  (Igen det der med at kunne sit kortnr udenad!!) billetter hjem til jul tidligt i december. Og hvis jeg skal sy noget, så skal det være inden, og jeg var da også i gang i går. Indtil det gik helt galt med en sol-nederdel. Kom til at sy inder- og yderstoffet sammen forneden, inden jeg lavede linningen.. troede så at jeg bare kunne lave et vendehul, og sy linningen, og vende hele rullen bagefter. Ehm.. nej, det kan man så ikke. 
Sååååå irriterende! Nu har jeg så syet linningen, men kan ikke finde ud af, hvordan jeg syr de to lag stoffer sammen - indefra - og får den færdig? Tænker tænker.. gode ideer modtages gerne. (og det er jo en sol-nederdel, så der er ingen sidesømme, kun linning og forneden).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...