onsdag den 6. marts 2013

Patchworkbold

Denne lille sag har ligget næsten færdig læææænge, fordi jeg løb tør for fyld, men fik købt noget her den anden dag, og så lige midt i morgenmaden fik jeg bare lyst til at få den færdig! Så mens Marcipangrisen dansede til Gangnam-style på repeat - hun styrer det selv! - satte jeg mig og syede de sidste par sting.


Den skal lige øffes lidt på så den bliver rund og fin..

Og søndagmorgen endte de her lige pludselig ude på gulvet, fordi jeg fik spontan inspiration til noget strik som skal afprøves.. Jeg siger det, det er sollyset der gør det! Solen BAGER ind i mit syværelse kl lige-så-snart-den-står-op om morgenen, og det giver mig energi. Som der ellers ikke er meget af for tiden.. 

På søndag er der loppemarked.. jeg har ikke tømt ud i skabene endnu, må igang med det! Og det bliver HARDCORE og en masse lækkerier til salg til ingen penge! Kom glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...