lørdag den 10. marts 2012

Strikvest i forårsgul

Vores lille Marcipangris har været syg og syg og syg næsten nonstop nu i jeg ved ikke hvor mange uger, og Manden ligeså. Jeg er på arbejde så jeg er ikke ramt i samme grad.. 

 Det hele startede med forkølelse, og jeg har været bekymret over om hun er varm nok om dagen i vuggestuen, så jeg har savnet sådan nogen veste til udover body'en. Der var ingen vej udenom så fandt noget bomuldsgarn frem, og vupti det var hurtigt klaret, og hun fik tilmed en rigtig fin en i fødselsdagsgave også, heldige rad. 
De superfine knapper har jeg købt hos Malika-Rosa. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Ja de der vuggestue bakterier har vi også haft besøg af, glæder mig til forår!

    SvarSlet
  2. Den er så fin. Så kan hun blive et fint lille påskeæg med de flotte farver. Er selv igang med samme opskrift til min lillemand.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...