torsdag den 29. marts 2012

Her kommer lige et brokke-snakke-indlæg.

Jeg er syg. Igen. Halsbetændelse, reddet i hus på arbejdsrejse til Island i forrige uge, hvor billederne i forrige indlæg var fra. 

Kom hjem fredag aften og nåede lige at se lille Marcipangris efter 3(!!) nætter væk fra familien, i 1 lille time inden hun skulle sove. Hun var jo næsten en helt anden person! Så forandret og voksen på bare de få dage? Jo det var hun! :) 

Vi nåede at gå tur og nyde det dejlige vejr søndag, inden jeg blev smækket i gulvet af smerter i hals og ører. Og feber.

Heldigvis (?) havde den lille en lægetid mandag til 1-års vaccine, og Mor sjokkede med og overtalte rare sygeplejerske til at pode halsen, og rigtig nok, streptokokker. Jeg husker nærmest ikke mandag, var i en døs og sov hele dagen. Og havde 40,8 i feber. nice.

Nå men pencillinen har kicket in, og hjælper, men nu har det gudhjælpemig sat sig som snot i næsten, samtidig som hals og ører stadig er ømme. 

AAAAAAAARRRRGGGHHH må jeg være fri for sygdom og dårligdomme fra nu og til jul?? I 2016 ca.? Synes altså vi har opbrugt vores kvote her i huset!


Slut med brok, der er HELDIGVIS også sket masser af gode ting og der er en hel del at fremvise af kreasager, så stay tuned!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...