torsdag den 5. januar 2012

Nytår

tja bom.. 2012. Hvad skal man sige?
Godt nytår i hvert fald til alle som kigger forbi her på bloggen. Sætter stor pris på alle kommentarer, det er bare sjovere når man ved at der faktisk ER nogen som læser med.

Status for 2011: 
FANTAStisk år! Hvor er det sjovt og livsændrende at blive forælder. 
Flyttet i "voksen"-lejlighed. Med egen vaskemaskine og gæsteværelse. 
Set meget lidt til veninder. Trist. 
Set meget til familie. Dejligt.
Været forholdsvis kreativ trods alt. Dejligt.
Tiden gik alt for hurtigt. Nåede sku ikke engang at få monteret min kopholder på barnevognen til alle de ture jeg skulle gå i parker med sødt sovende unge i vognen. Trist.

Afkommet nu så stor, at hun starter i vuggestue på mandag. Auch.. og jeg på job på torsdag. 
Det er i sig selv ikke skidt, og vi har været hvis jeg selv skal sige det, SKIDE-heldige, at få plads i vores 1. prioritet vuggestue. Den ligger på den anden side af vejen, vi ser ned i deres gård fra vores soveværelse, og det kunne simpelthen ikke være bedre. Behøver ikke engang at investere i stol til cyklen endnu i hvert fald. Har været på besøg 2 gange, og de virker bare så søde og engagerede så jeg har faktisk ikke så ondt i maven som jeg forestillede mig at jeg ville. 

Men nu får vi se på mandag.. 






1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig... Ja livet forandres rigtig meget når man først for børn... Det meste kun godt.. men der er da også lidt savn ind i mellem... Held og lykke med opstart i vuggestuen... Hvis du er rolig ved det skal hun nok også være det...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...