mandag den 26. december 2011

Sidste strik i 2011 + finfin julegave

Jeg vil slet ikke komme ind på alle de SUPER fine julegaver Marcipangrisen fik, men kun vise én enkelt og der kommer også et billede af en af mine senere.. 

Først denne uldundertrøje/legevest jeg fik strikket af resten af det rosa garn fra kjolen. Der manglede en sjat til sidst, så jeg måtte supplere med noget Navia-garn som matchede nogenlunde i farven, dog ikke i kvaliteten, da den anden er en meget blød alpacka, men da det kun er et stykke af ryggen, er det ok. 


 Den har også fået to fine vintageknapper fra Svigermors gemmer. Synes de er så fine og romantiske.

 Til sidst denne fine kjole, som Svigermor har strikket til Marcipangrisen. Fantastisk flot farve, som ikke rigtig bliver fanget af kameraet.. 

Så er julen velovervstået, i storm og regn! Det har været så slemt, at Marcipangrisen ikke har kunne få sine lure i barnevognen udenfor, fordi vi har været bange for at den blæste omkuld. 
Vi har været hos Mandens familie i år, og det har været hyggeligt. Selvfølgelig ikke helt det samme som når man er hjemme hos sin egen familie, og jeg har da også savnet det samvær. Så kan jeg jo bare glæde mig til næste år, for da skal vi være hos min familie. Sådan er det jo med børn.. For Marcipangrisen har det været en fest at være sammen med sine 4 fætre/kusiner, og hun er blevet meget dygtig til at omgås mange mennesker og larm og halløj, hvilket er rigtig dejligt, for hun skal jo snart i vuggestue, SNØFT! 
Hun har også udviklet sig rigtig meget, og kravler nu i et væk, og er overalt og trækker sig op at stå ad en flad væg og alt andet! 
I aften er stor festdag her på Færøerne, og vi to voksne skal en tur ud. De lover dog storm igen, så det begrænser lysten lidt, men måske man kan hygge sig lidt alligevel i festligt lag mens Farmor passer barnet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...