onsdag den 26. oktober 2011

Inspiration..

Man skulle måske sy sådan nogle hynder til de kommende stole?? Set i vinduet hos Casa Shop i indre by..


uuuh glæder mig til de kommer, men det bliver nok ikke sådan nogle hynder.. 

I morgen kommer både min far og Svigermor; det betyder masser af familiehygge de kommende dage, inklusive Brors 30-års fødselsdagsfest og en (næsten) fuld arbejdsuge for mig i næste uge. (Arbejdet har tilbudt mig at arbejde den kommende uge pga travlhed, og så få lagt de dage til i slutningen af barsel - AAARG lyder forfærdeligt!!!! - sådan at vi kommer ind i det nye år istedet for at skulle starte igen d. 28. december.) Derfor kommer Svigermor og skal passe Marcipangrisen i de dage. Bliver rigtig hyggeligt med besøg, men ærgeligt at jeg skal arbejde hele tiden! Catch 22. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...