fredag den 27. maj 2011

Endelig tilbage i strikkeklub!:)

Har ikke rigtig kunne deltage i strikkeklubben siden Marcipangrisen blev født, men i går kunne vi begge endelig være med igen. Det er så hyggeligt at tilbringe en aften med tøsehygge og kreaglæde. Vi plejer at mødes ca kl 19, og så får vi noget let aftensmad, typisk suppe eller salat, og lidt senere kaffe og noget sødt. Værten i går forkælede os så frygtelig med lækker salat og derefter fanTAStisk hjemmelavet jordbærkage!






( kan ikke finde ud af at vende billedet her fra tlf)

På pindene var lidt forskelligt, bl.a. denne






som bliver til en top/trøje med noget læder overdel, glæder mig til at se det fine resultat:)

Dette bliver en fin krammepude til babysengen







og beklageligvis glemte jeg at høre hvad det her skal blive, men det kunne ligne en trøje?






jaja, jeg ved det, ikke de bedste billeder, men I kan måske fornemme hyggen alligevel?

På mine pinde er stadigvæk en lille trøje efter opskrift fra svigermors skuffer, holddaop hvor går det langsomt med den!

Og i dag fejrer vi 3 mdrs fødselsdag! Jeeeez hvor er det dog gået hurtigt!!


Ellers har jeg været i klippemode i flere dage. Det hele går utrolig langsomt, men det skal nok blive godt!!:)

God weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...