søndag den 3. oktober 2010

loppefund og lidt tilbagevendt kreagejst

For et stykke tid siden, i foråret en gang, var Manden og jeg på loppemarked i Bellacenteret. Opgaven var at finde et nyt sofabord, og vi fandt da også et, plus nogle forskellige andre småting, bl.a. 2 af disse søde platter eller hvad man skal kalde dem.. I sidste weekend fandt jeg så endnu én på loppemarked på Christianshavns torv. De to første havde aldrig fundet et sted at hænge, men med den tredje besluttede jeg at nu skulle de op et sted. Det blev til væggen i gangen, over skoboksene.   

Det er så sjove gamle visdomsord, og nu i ny "indpakning".

Teksten siger: "Et lod gerning er bedre end et pund præk"


"Et venligt ord varmer tre vintre, et koldt giver kulde midt om sommeren"
og den sidste "selvom konen i hjemmet har hånden på roret, skal manden dog ej have plads under bordet" :o)

Ellers har jeg faktisk haft gang i symaskinen igen - WOW, og har lagt tre nye cykelslangepunge i min Amio-butik, se her. Kan godt li' denne selv.. Nu ville billedet ikke oploade, men den er GUL indeni, rigtig fin. I må bare tjekke den ud på amio i stedet. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...