lørdag den 23. oktober 2010

mormorlapper


Engang før sommerferien fik jeg lyst til at lære at hækle mormorlapper, og samtidig bruge de mange forskellige rester garn jeg havde liggende. Jeg vender tilbage til dem af og til, når der ikke er andet at beskæftige sig med. Indtil videre er det blevet til denne lille bunke.. Jeg var lidt betænkelig ved det hele i starten, da jeg HADer at hæfte ender, men så fandt jeg en demo på youtube med én, som viste hvordan man fik hæklet de løse ender ind i lappen! Genialt! (Det er der sikkert mange der har opdaget før, men det er aldrig for sent!) Så nu har jeg lidt mere mod på lapperne..

Ved dog ikke om det skal blive til et tæppe..? Eller et par tørklæder..? Eller stolehynder? Eller ... eller...

Hav en god weekend derude. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...