søndag den 17. oktober 2010

Farveorgie-udsalgskup!

En af mine yndlingsbutikker, Forvandlingskuglen, har udsalg i disse dage, og jeg var forbi i går for at snuse efter gode kup. Og DET fandt jeg. Er SÅ glad for mine køb. Først og fremmest det hæklede tørklæde, hæklet af Danish Fairtrade, (eller det ved jeg ikke, men det står der på!) i sprudlende festlige farver. Jeg havde set det et par uger før, men syntes dengang at prisen var liiiige i overkanten - 480 ca - så jeg syntes jeg gjorde et kup da jeg fik det for 225,-

Det næste var 9 stykker af de festlige desserttallerkener med strikmotiv. De er af plastik selvfølgelig, men jeg kunne ikke modstå farverne, og især strikmotivet, tænkte STRAKS på at dem skal strikkeklubben da have dessert på næste gang! :o)

Til sidst men slet ikke mindst, denne søde skammel. Har længe sagt til Manden, at jeg havde brug for en fodskammel til når vi sidder i sofaen, for sofabordet er for højt for mig at have benene oppe på, så da jeg så denne var jeg solgt! Den er fra Rice, og den var nedsat fra 800 til 500, men dag jeg påpegede de vakkelvorne ben og lidt-i-stykker ene hjørne indeni, blev jeg tilbudt den til 300,- og det synes jeg faktisk var en god deal. Så hjem med den! Min plan var, at den skulle passe ind under sofabordet når den ikke var i brug, men det gør den så desværre lige akkurat ikke. Ak, så må den stå ved siden af, den pynter i hvert fald! Og rigtig smart med lågen og det lille rum, passer perfekt til strikke- eller hækletøjet. :o)

Hav en super søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...