tirsdag den 20. april 2010

syaftens udbytte


Yeay, fik lavet computertasken færdig! (Hvorfor er der så billeder af armbånd her?) Fordi de også blev banket færdige, dels af Manden og de sidste 2 af mig i aften. Men computertasken.. den gav mig altså grå hår i hovedet - hm flere. Først ville jeg have at man kunne se det fine tykke filt, som er indeni, havde en forestilling om at den skulle bukkes om kanten og ses på den måde. Det droppede jeg, fordi efter at have arbejdet lidt med det, var der støvede blå nullerdutter OVERALT, og det gad jeg ikke have en taske med. Så foreslog min allierede sylærerinde, at jeg bukkede en cykelslange og brugte den som "kantbånd" og på den måde gemte kanten hvor foret og ydergummi'et kommer sammen. Jeg var lidt betænkelig, men kunne godt se at det kunne blive pænt, men hold da OP hvor var det besværligt! Man kan jo ikke sætte sikkerhedsnåle i sådan noget gummi, så det var med tape og en enkelt tøjklemme, og resultatet blev også derefter. :o( Ramte ikke helt i første omgang, så der kom to sømme - i den ene side kun. Og det var efter en knækket nål og MANGE forbandelser. Generelt kan symaskinen godt holde til at sy i cykelslanger, men når der bliver 4 lag og 1 lag tykt filt, såååå går det ikke længere.. Men de syntes da at den var pæn, de andre på holdet, og Manden det samme da jeg kom hjem, og nu har jeg vænnet mig til den, og skal nok blive glad for den. Tror nu mere jeg kommer til at bruge den til papirer/mødedokumenter, end min computer, da den sjældent forlader sin plads på hylden under sofabordet. ;o)

TA-DA!

indeni.. en magnetknap, og to lommer.


i ventetiden (når læreren går rundt til dem der har brug for hjælp) syede jeg lige en pose-pose til. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...