fredag den 23. april 2010

at gå nye veje..

Efter at have lavet tasker af gummi og cykelslanger i lang tid har længe ønsket at sy en taske - helt almindelige tøjtaske, og har haft forskelligt stof liggende, med det i tankerne. I går kom jeg forbi denne blog http://www.made-by-rae.com/ og fandt hendes fantastisk nemme mønster på den lille buttercup taske. Mønsteret kan downloades gratis (til eget brug) og for et lille beløb hvis man vil sy tasken og sælge i sin webbutik. Jeg printede ud og medbragte mønsteret til syning i går - fordi jeg har misset et par gange om mandagen, så må man godt komme om torsdagen i stedet - og vupti, havde jeg syet en lille sød taske! Det er min krabbetaske. (Se den lille krabbe i bunden??) og se også, at jeg har lært at lave fotocollager, yeay!

En anden også meget spændende ny ting.. var med Manden i et autoophug-sted (reservedele til bilen mv) og fik fat på en masse .. gæt hvad dette er?



jeps, sikkerhedsseler. Hvad jeg får ud af dem bliver spændende.. forsøgte med en lille pung i går, men det gik ikke så godt. Det var håbløst at vende den efter sammensyning, det bliver for stift. Fik syet et lille iphonecover, det var måske ikke så dumt. Sikkerhedssele til din iphone, var det noget? ;o)

nu havde jeg også lavet en lille fin collage med nogle billeder af iphonecovers, men når jeg sætter den ind, kommer den øverst, og jeg KAN SIMPELTHEN ikke finde ud af at trække den ned over teksten!! den hopper op igen hele tiden.. så dropper det for nu.

1 kommentar:

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...